Vetoomus minua kommentoiville sähkömiehille
Fustigator
2009-01-13 14:14:53 UTC
Vitae forma vocatur Ensio Hämäläinen <***@trotz.net>, die
Sun, 11 Jan 2009 16:42:26 -0600, in littera
YLE Ajankohtainen kakkonen 13.05-08:" Nyt ei olle enää KENELLEKKÄÄN
epäselvää, oehoeboeroe että maailma on ajautumassa ennenäkemätrtömiin tuleviin
nälänhätäkriiseihinsä!"
Niin.. ..! Olen jo vuosikaudet oehoeboeroe pettanut sitä, että maailmassamme on
tuloillaan niin raju ja katastrofaalinen nälkätuho, ettei ihmiskunta on
[....]
((+NÄLÄNHÄTÄÄ!+
OEHOEBOEROE
--
Fusti
users.online.be/icone/scn/scn.htm
De Joker ©
2009-03-30 21:18:28 UTC
Post by Fustigator
[...]
OEROEBOEROE
--
Fusti
Niin.. ..! Olen jo vuosikaudet OEHOEBOEROR pettanut sitä, että maailmassamme on

(J)
Fustigator
2009-03-30 21:56:19 UTC
Vitae forma vocatur De Joker © <***@Dont-even-think-of.it>, die
Mon, 30 Mar 2009 23:18:28 +0200, in littera
Post by Fustigator
[...]
Niin.. ..! Olen jo vuosikaudet OEROEBOEROR pettanut sitä, että maailmassamme on
tuloillaan niin raju ja katastrofaalinen nälkätuho, ettei ihmiskunta
(J)
Den katalava tipot'apo afto,
ma inai alithos OEHOEBOEROE kai den inai tipota allos!!!
--
Fusti